Zázrak jménem Marcelka

06.05.2019

    Když jsem byla na přednášce pana profesora Petera Staňka, kterou pořádal náš spolek Skoola Vědomí Života v Pardubicích. Prvně jsem se na nádraží potkala s kolegou ze spolku, radši jedu hromadnou dopravou, když to je možné a je to pro mě výhodnější, než když jedu autem. Přednáška byla bezvadná a tady se můžete kouknout na samotnou přednášku. Po přednášce mi ten stejný kolega říká, že máme odvoz a kouknul se na paní, která tam stála tak trochu ostýchavě stranou.

    Po rozloučení jsme šli všichni tři k jejímu autu. Než jsme došli k autu, tak se nás Marcelka ptala, co děláme, tak jsme jí odpověděli. Její reakce na to, že jsem čarodějka, byla naprosto luxusní, ani se nedá popsat, jak se rozzářila a vyhrkla:" Jů, já si konečně přitáhla čarodějku. Myslela jsem si, že to musí být nějaká důchodkyně."

    Celou cestu jsme si povídaly a téměř jsme nepustily Ráďu (tak se jmenuje kolega) ke slovu. Od té doby si píšeme denně a je úžasné sledovat její probuzení k vědomí a jak frčí ve svém zlepšování se.

    Toto mi napsala dneska: "Jsi můj životní mezník, můj život před tím a můj život s sebou. Dřív jsem měla problém udělat pletený cop Verče a teď si ho udělám i sobě na hlavě. Naučila jsi mě věřit sama sobě. Úžasný dar."

   A já jsem hrdá na to, že si Marcelka vybrala zrovna mě.

   Marcelko, jsem na Tebe pyšná, jak se zdokonaluješ. Děkuji, že jsi a že si mě pustila do svého světa.

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky