Zázrak

24.08.2018

     Nedávno jsem se sešla s kamarádkou, už jsme se nějakou dobu domlouvaly, že se sejdeme na kafíčko. Když se nám to povedlo, tak jsem přišla před dům, kde kamarádka bydlí. Kamarádka se tam zastavila s nějakou paní a začaly si tam povídat. Nevnímala jsem jejich rozhovor, vždyť mi do toho přece nic není. Zbystřila jsem, až když se paní ptala mé kamarádky, jestli o někom neví, kdo by jí a jejímu malému pomohl. Zeptala jsem se, kolik malému je. Tak jsem se dozvěděla, že synkovi jsou 4 roky a opakovaně trpí na zánět středního ucha a tentokrát to má i se čtyřicítkou horečkou.

     Doporučila jsem jí, ať malému kape šťávu z listu Aloe vera. Odešly jsme s kamarádkou k ní do bytu na to kafíčko a já stále přemýšlela, jak tomu malému pomoci.

   Paní si tu mou kamarádku zavolala ohledně nějakých technických záležitostí. Doporučila jsem jí, ať si s malým "zahraje" hru: "Představte si svoje srdíčko, když jej začnete hladit, že se začíná usmívat a cítí se spokojeně a dělejte to společně se synem." Odpověděla mi, že to zkusí. Taky jsem jí vysvětlila, že malé děti jsou napojeny emocionálně zhruba do sedmi let na svojí matku, a je potřeba hledat psychosomatický význam hledat u matky. Řekla mi, že zatím sebe řešit nechce. Hned mě napadla spojitost s tím, že nechce něco slyšet sama o sobě.

     Když jsme se šly projít, paní byla na chodbě. Paní mi hlásila, že malý usnul. Po návratu z procházky mi paní s rozzářenýma očima povídá: "On se probudil úplně jiný človíček, naprosto zdravý jedinec, je to naprostý zázrak a budu tohle praktikovat každý večer."

   Měla jsem z toho fakt velkou radost. "-)

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky