Výborná kniha

04.12.2017

     Asi jste si všimli, že jsem delší dobu nenapsala článek. Je to tím, že se teď věnuji sama sobě. Věnuji se studiu, hodně čtu a dělám manuální práce.

     Dočetla jsem knihu od Marie Michaličkové Naučte se anglicky .

    Jsem z ní nadšená. V knize Maruška vysvětluje, jak funguje náš mozek a tuto knihu můžeme použít ve všech oblastech svého života.

     Když jsem přečetla zhruba čtvrtku knihy, tak jsem si řekla, že je škoda, že jsem jí neměla, když byly děti malé. Tak jí využiji, až budu mít vnoučátka, nebo když potkám jiné děti a nejenom je. :-)

    Vřele doporučuji!

Vím, že se ke knize budu vracet, a knihu si můžete obědnat zde .

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky