Voda - úžasná citlivá bytost

21.07.2019

     Taky se vám někdy potvrdí, že Vesmír (Bůh) má velký smysl pro humor? Dneska se mi potvrdilo: "Chceš-li rozesmát Boha, řekni mu o svých plánech."

    A jelikož mé plány na víkend všechny krachly, tak jsem se dneska dopoledne rozhodla, že si udělám relaxační odpoledne. Prvně jsem jela do plaveckého bazénu a pak do kina.

    Abych to trochu popsala, tam, co jsem byla, je vnitřní pouze plavecký bazén a venku jsou dva bazény, dětské brouzdaliště a tobogán.

    V klidu a pohodě jsem si plavala ve venkovním bazénu, libovala jsem si, jak je to úžasné, jak kdyby mě voda nadnášela, koukala jsem na okolní přírodu. Fascinovaly mě ty skály a stromy, které na nich rostly. Opět se mi potvrdilo, že i stromy harmonizují.

    Uvědomila jsem si to až po té, co nás vyhnala bouřka do toho vnitřního bazénu. Tam už toho harmonizování bylo málo jen od pár lidí. Hned jak jsem vešla dovnitř, tak jsem cítila tíhu. A když jsem vlezla do bazénu, tak se to několikrát znásobilo. Přeplavala jsem bazén tam a do půlky zpět a v životě jsem se snad tak strašně ve vodě nenadřela jako dnes.

   Chvilku jsem tam seděla, když bouřka stále trvala, tak jsem se rozhodla, že to pro tentokrát stačí a radši si budu číst.

   Chtěla bych poděkovat všem bytostem, které v tomto světě svítí a zlepšují náš pozemský život. Děkuji! <3

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky