Uzdravení naší matičky Země

15.07.2019

     Už delší dobu mám v hlavě článek o tom, jak jsme byli na výletě (tedy vyjížďce. :D) a cítila jsem, jak na mnoha místech stromy i některé keře harmonizují místa, na kterých rostou. Jen některé stromy tak nečinily, protože tam byla hodně bolavá místa, tam jsem posílala lásku a hned se ty stromy rozzářily. Bylo to úžasné. Věřím, že i tam začaly stromy s uzdravováním.

    Teď bylo období, kdy odcházela negativní energie. Mnoho lidí to pocítilo nebo aspoň zaznamenalo. U každého to probíhalo jinak. Já to měla tak, že se mnou můj milovaný přestal na několik dní mluvit a zrovna v době, kdy mé emoce jsou jak na houpačce. Měla jsem pocit ukřivdění, brečela jsem skoro celou dobu, až do té doby než jsem si řekla: "Co to děláš, vždyť se  chováš jako ubožák a to přeci nejsi a ani nechceš..." Začala jsem uklízet, vařit a péct a hned mi bylo líp.

    Mé doporučení je vlastně v jedné písničce z pohádky:

Dělání, dělání všechny smutky zahání. Dělání, dělání je lék.

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky