Udržujete pořádek?

17.08.2017

      Včera, jak tu byl odpoledne šílený lijavec, tak jsem zrovna musela jít ven. Pochopitelně se mi nechtělo, protože deštník nenosím, pokaždé ho někde zapomenu :D a nepromokavá bunda mi promoká, ta vydrží jen přeháňky. :-)

     Jak jsem stála mezi dveřmi a koukala se na to, jak padá voda na zem ve velkém množství, že padá na všechno kolem. Z ničeho nic mi přišla informace z Vesmíru, že to matička Země se těmito slejváky snaží po nás uklidit coby milující rodič náš nepořádek, který jsme tu udělali. V tom vzkazu od Vesmíru byla veliká prosba: "Děti naše milované, pomozte své milující matičce!"

     Je pravda, že je všude plno odpadků, taky je pravda, že je téměř všude odhalená zem. A Zemi to bolí, představte si, že by Vám byl rozdírán povrch Vašeho těla, jak byste se cítili Vy? A největší nepořádek má mnoho lidí v hlavě.

     A co s tím? Máte pocit, že věci kolem Vás nejsou na svém místě, že chcete změnu? Všechno je propojené a záleží na Vašem postoji k životu. To jak máte uspořádáné myšlenky v hlavě se projevuje i na venek a obráceně to funguje také. Když uklidíte kolem sebe, tak si nahráváte program do svého podvědomí a začnete uklízet přirozeně i sami v sobě. Je to tak jednoduché. Začněte udržovat pořádek. Když dáte odpadek na místo kam patří, tak Vaše pocity z těla vyloučí ty "odpadky" tam kam patří a ty správné pocity vloží na to místo. To co vidíte, vytváříte reálném světě, se realizuje i v tom vašem vnitřním. Vidíte, jak je to propojené? Mě pomohlo, když jsem přebrala věci, které jsem nepoužívala, že jsem je dala dál. Bylo to převážně oblečení, ale taky třeba kávový servis, staré váhy a podobně. Ale hlavní důvod, proč jsem se do toho všeho vrhla bylo to, že jsem přijala zodpovědnost sama za sebe, za svůj život.

     Čas od času je dobré svoje věci přebrat a co nepoužijete déle jak rok, tak pošlete dál, ono se to někomu jinému bude hodit. Já už mám doma jen to, co používám pořád dokola.

     Třídím odpad, plasty, papír a kov každé zvlášť. Odpad, který zetleje dávám do kýble, teď do soudku a budu mít zeminu, do toho soudku dávám i roličky od toaleťáků, papírové kapesníčky, vlasy, co vyberu z hřebenu a směsného odpadu mám hodně málo.

     Dostala jsem látkový sáček, tak si do něj v obchodě dávám koupenou zeleninu, už se těším, až budu příští rok pěstovat svoje. Sáček od rohlíků použiju na nákup rohlíků několikrát.

     Když jdu na procházku nebo na houby, tak jdu navíc s igelitkou a sbírám odpadky, abych matičce trochu pomohla.

     Vy co máte pozemky, můžete si pěstovat vše doma, pak nepotřebujete jednorázové odpadky a mnoho jiného, stačí chtít a hledat. Kdo hledá, najde!

     A jak nás varoval kmen indiánů Cree: " Až bude pokácený poslední strom, až bude poslední řeka otrávená, až bude chycena poslední ryba, tehdy poznáme, že peníze se nedají jíst." Proto chraňme přírodu a pomáhejme jí, jak to jen jde.

     Věřím, že lidí, kteří si toto uvědomí bude více a více.

     Přeji každému lásku ve svém srdci <3 a ať každý vidí slunce za mraky.  :-)


Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky