Prsteny a řetízky

01.09.2018

     Dočetla jsem další knihu  Alexandra Savrasova  Vědění prvopočátků a autor se tam také věnoval prstenům a já si díky tomuto začala všímat určitých nesrovnalostí.

     Prstýnek jsem nosila na prsteníčku levé ruky, abych "odradila" potencionální nápadníky. A mě došlo, že jediný, koho můžu ovládat, jsem jen já sama, takže jsem vlastně odrazovala jen sama sebe a to od svého miláčka. Abych to vysvětlila, když jsem měla prsten na ruce a byla jsem sama bez něj, tak mi na mysl přicházely negativní myšlenky. A naopak, když jsem prstýnek odložila, tak jsem myslela na to krásné, co jsme spolu prožili, nebo si vytvářela obrazy budoucnosti. Tady přišel ten aha-moment, kdy jsem definitivně odložila prstýnek. Nepotřebuji dokazovat, že v mém srdci je jen on.

    Následně na to jsem si uvědomila, že odložím i řetízky. K čemu byl řetěz určený? No přeci k upoutání někoho nebo něčeho. A já jsem svobodná.

     A tady jsem přidala výňatek z této knihy:

  Člověk, který si na prst obléká prsten, sebe sama kroužkuje kovovým kroužkem systému, který stvořil destruktivní svět. Prsteny totiž nejsou jen prostými prsteny, skrývají v sobě posvátný smysl. Zde jde o nauku temných zřeců, která se jmenuje Kabala.

 Člověk tak na sebe navléká nepřerušený kovový kroužek, tedy celistvý, v daném případě - jde o prsten navléknutý na prst. Naše prsty, ve skutečnosti, mají jedinečnou energii a předurčení kosmické úrovně a smyslu. Zápěstí lidských rukou - představují samotného člověka, jsou na nich biologické body celého organizmu. Vedrusové to věděli a používali to ke  správnému rozvoji svých dětí. Každý prst funguje jako spínač člověka do energetické sítě Vesmíru - je to stejný princip jako když připojujete elektrospotřebiče ve vašem domě - žehličku, televizi apod., zastrčením vidličky do zásuvky. Tak pracují i prsty člověka.

  Dítě, které se nachází od raného dětství v živé přírodě - jeho prsty se dotýkají rostlin, stromů, trávy, květin, no zkrátka zeleně, hmyzu a zvířat. V této přírodě dítě vdechuje všechny vůně a nektary přírody i kosmu - čerstvý čistý vzduch vždycky prosycen kosmickou moudrostí, neboť informace se nachází dokonce i v živých vůních. Jemnohmotné formy člověka tyto informace sledují a poskytují je dále, a to - co centrální nervové soustavy, tedy do psycho-emocionalní části lidského těla. To není nic jiného, než ta část člověka, která se jmenuje - genetický kód. Tehdy se uvádí do činnosti dekódovací systém kosmické podstaty, která přichází s čistým vzduchem, s různými aromaty, nektary, tedy vůněmi živé božské přírody. Čím je člověk čistší, tím blíže je jeho kód k božskému originálu, tím i rychleji, zřetelněji a obsáhleji bude dekódována přicházející informace. Znalost temných sil o takovém účinku čistého vzduchu na člověka, s sebou přinesla jejich úsilí o to, aby zbavili člověka čistého vzduchu, Vedrusové přece vždycky žili v sadech - rozuměli totiž tomuto hlubokému smyslu, který v tom je ukrytý.

Vraťme se ale k prstenům. Navlékáme-li prsten, nebo jakýkoli nepřerušený kroužek na prst, zejména na tzv. prsteníček - dochází k blokaci pravé mozkové hemisféry. Je to sice částečná blokace, ale úplně to stačí na to, aby se člověk cítil tak, jako by mu někdo něco odebral, jako by byl něčeho zbaven. Takže v tomto případě nejen, že do mozku nepřichází dostatečné množství životní energie, ale dokonce není ani dostatečně prokrvován. Pocit neklidu zde nemusí být hned zjevně a jasně viditelný, protože to obyčejně přichází nepozorovaně. Člověk má nutkání sundat prsten alespoň na noc. Domnívá se totiž, že vlivem prstenu vzniká v prstu velký talk, ale ve skutečnosti tento kovový prsten přetlakuje hlavu. Mimochodem, tohle má také vliv na rozvodovost a na rozpad rodin.

  Lepší řešení je, když se dotyčný pár zřekne prstenů a použije věneček, který se pokládá na hlavu v průběhu obřadu svatby. Ti, kdo si nechávají klást na hlavu tyto věnečky v průběhu obřadu, v sobě probouzí tvořící energie, což znamená, odpovědné energie, které budou podporovat rodinu a nedovolí, aby se ta rozpadla. Tyto energie se posilují kosmickými planetami.

Hleďte si svých prstů a nikdy si na ně nic nenavlékejte.

    Takže jsem je uložila do krabičky a teď přemýšlím, co s nimi, někomu podarovat, když vím, co to dokáže? Opravdu ještě nevím, snad na to přijdu, nebo mi poradí někdo z vás?

   Přeji vám krásný den plný lásky.

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky