Procházky v přírodě

06.05.2019

     To že nám pobyt v přírodě dělá dobře, je nepopiratelná pravda. Pomáhá nám na duchu i na těle. Jenže... Bydlím v Praze v bytě, v okolí je jen pár míst, kam se dá jít a když už mám volno a chuť vystrčit nos z bytu a jít někam na procházku, tak má pocit, že tam je půlka Prahy. :D Znáte to taky?

    No jo, ale co teď s tím? Vyřešila jsem to tak, že jsem si pořídila domů spouuustu rostlin a víc jak polovina jsou i pro užitek. Mám tu citron, mandarinku a podobné balkonové  rostlinky, nebo taky tu mám rajčata, okurky, hrášek a jinou zeleninu a samozřejmě nechybí ani bylinky.

    Ten byt je daleko útulnější, je tu nádherná energie i vzduch je mnohem lepší, než před tím. A co je hlavní, mám tu kousek přírody, jsou to úžasné živé bytosti, které mi vrací mou lásku.

    Kdyby to šlo, tak tu budu mít prales. :D

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky