Otevřený dopis politikům

19.09.2017

     Dneska jsem se rozhodla, že napíši dopis všem politickým stranám otevřený dopis a teda jej máte i Vy!

     Vážení naši političtí zástupci!

Píši Vám tento e-mail po delší úvaze.

Jsem občanem této naší zemičky. A co si přeji, abychom tu
měli krásně, čisto, milo.

Vřele Vám doporučuji, abyste si přečetli knihy od Vladimíra
Megreho Zvonící cedry Ruska. Vladimír tam popisuje, co můžeme udělat, aby tomu
tak bylo, abychom tu měli čisto. Věřím, že jste moudří a vyslyšíte můj hlas
člověka z lidu. Vím, že můj názor sdílí více lidí, mluvila jsem s nimi o tom.

Jde o to, že chci svůj pozemek, kde bych si mohla vytvořit
svůj malý ráj, svůj prostor lásky. Každý, kdo si tento prostor vytvoří, tak je
mnohem více v klidu, nepotřebuje tolik zdravotnictví, žádné dávky v podpoře a
vím, že tam máte odborníky, kteří dokážou spočítat, kolik ušetříte. A když
byste dali neobdělávaný pozemek člověku, který o to stojí,na pořád s právem
dědění, tak bude zvelebovat svůj prostor, zlepší se tím vzduch, voda, zvýší se tím
hladiny spodních vod a mnoho dalších výhod.

Třeba já jsem momentálně v prac. neschopnosti, mám utržený
sval, to je na cca půl roku. Kolik stát bude stát moje neschopnost? Z tohoto
důvodu nepůjdu ani volit, protože trvalý pobyt mám 160 km daleko a jet tam pro
souhlas, že můžu volit jinde je na hlavu postavené, když už tam pojedu (když
tam tedy můžu jet), tak už tam i odvolím. A ráda bych k volbám šla!

S úctou Hana Jakubcová

     Každý občan má nejen právo a také povinnost se zasadit o lepší život. Věřím, že i Vy chcete být šťastní, spokojení a tím i zdraví, že je to tak?


Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky