Nestěžovací výzva

29.10.2019

    Začala jsem číst knížku Vztahy bez stížností a tam je hned na prvních stránkách napsáno: 

    "Je to docela jednoduché: nasadíte si fialový náramek na libovolné zápěstí a když (nikoliv jestli) se přistihnete při stěžování (hlasitém), přendáte si náramek na druhé zápěstí. S každým dalším stěžováním přendáte náramek na opačné zápěstí a postupem doby si stále lépe uvědomujete, jak jste negativní, a v průběhu několika měsíců se vám podaří si stěžovat výrazně míň. Cílem je prožít 21 po sobě následujících dní bez stěžování."

    Proč 21 dní? Vědci přišli na to, že je potřeba právě tech 21 dní, abychom si vytvořili nový návyk, protože i stěžování si je jen zvyk.

   Myslela jsem si, že jsem "objevila Ameriku", a zde jsou stránky, které jsem objevila hned na další stránce. :D

    V každém případě jsem z té myšlenky nadšená a jdu do toho!

Půjdete do toho se mnou?

     Ještě si hodlám své stížnosti psát a k tomu si napíšu, co mohu udělat pro to, abych si nemusela stěžovat.

    Ten náramek by klidně mohl být i bordové barvy. Fialová a bordová znamená vítězství. Každý, kdo je jen trochu manuálně zručný, si jej může vyrobit sám. Já osobně mám dceru, kterou tato tvorba baví. Její výrobky jsou nabité pozitivní energií. 

    Nakonec jsme se s dcerou rozhodly jít do bordové barvy. Říkala mi, že do toho vpletla i pocit vítězství.


Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky