Moje nové hobby

05.07.2020

     Jistě jste si všimli, že teď moc nepíšu, a ani nejsem na Facebooku, že je to tak?

   Začalo to tím, že jsem začala růst do šířky, a mě to vadilo. Prvně jsem začala cvičit. Po půlroce jsem neviděla žádné úspěchy ba naopak, ještě jsem přibrala. Mám v mobilu apku na kroky, tak jsem si řekla, že toho využiju. Začala jsem na 3 000, ale to jsem měla během běžného fungování, tak jsem přidala na 5 000. Pár dní na to mi kamarád řekl: "Ale to je málo, musíš aspoň 10 000 kroků." No tak jo, tak tedy 10 000 kroků. Po nějaké době jsem vyzkoušela chůzi do kopce a natolik mě to chytlo, že jsem nedávno vylezla na Říp. Ten den se mi narodil můj první vnuk. Přidávám fotky, ať i vy se můžete pokochat.

    Pak jsem se několikrát podívala přes aplikaci na Facebook a měla jsem pocit, že je tam furt to stejný, až jsem apku smazala, od té doby nějak nemám potřebu tam chodit. Místo toho si užívám krás kolem sebe. Když jsem viděla tuto duhu, tak mě napadlo: Brána do světa vzázraků. To jsem seděla v busu a řídila jsem. 

    A jak to máte vy? Taky hledáte to krásný kolem sebe?

Přeji vám všechno všechno nejlepší!

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky