Mé první setkání s mimozemšťany

20.09.2017

    Ozvala se mi paní s prosbou o pomoc, že její devítiletý syn trpí od čtyř let ataky a že si už neví rady.

     Tak jsme se domluvily, že se mi ozve, až bude sama. Delší dobu se paní neozývala, tak jsem jí napsala dotaz, jak se má. Během chvilky mi odpověděla, jestli mi může
zavolat, jistě že jsem souhlasila. Vždyť jsem jí chtěla pomoci, aby se měl zas
někdo líp a tady se jedná dokonce o tři lidi. :-)

    Když mi volala, tak jsem slyšela zoufalý hlas matky, která má strach.

    Povídaly jsme si docela dlouho, poradila jsem jí, jak má udělat očistný rituál, poslala mi videíčka, kde natočila svého syna, co dělá v některých místnostech.

    Pak jsme ještě psaly, doporučila jsem jí dokumentární film Tajemství, zde je odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=SqoYw5iEvBU .

     Cítila jsem tam dva jedince, ale schovávali se před kamerou i následnými fotkami, o které jsem poprosila.

    V každém případě byl jeden z nich zvědavý a přišel se na mě podívat, byl tak moc
odvážný, že se přiblížil moc blízko a popálil se o mojí energii. Později se objevil ještě druhý a pocítila jsem z nich, že jim nedovoluje se ke mně přiblížit některá z mých milovaných kytiček.

    Okamžitě jsem to paní napsala, ptala jsem se jí, jestli má nějaké květiny, odpověděla, že má a poslala mi fotky, kde jsme poznala pouze strom života.

     Večer, když jsem ležela ve vaně a relaxovala, tak se tam objevily ty vesmírné bytosti, jeden byl ten popálený a ještě jeden, který mu rozmlouval, ať to nedělá, že to
určitě bude zase jako dřív, až se uzdraví. Ten popálený se totiž rozhodl přejít na stranu světla. Tyto bytosti nemají těla a posilují je temné energie, jako je strach, zlost, vztek a podobně. Mají podobu ještěrů, většinou 1,5 - 2x větší než je člověk. Dala jsem svou ruku nad vanu dlaní nahoru a umožnila mu tím tu přeměnu, jestli toho vůbec využije. A
využil, proměnil se v krásného draka, jen co se dotkl mé ruky. Dva dny přebýval u mně, než se rozhodl, jaké je jeho nové poslání. Teď určitě někomu pomáhá!

     Domluvily jsme se na osobním setkání. Tak se také stalo. Byla tu cca hodinu a půl. Víc jsem metorovala, jak koučovala. Pokládala jsem jí otázky, aby se zamýšlela sama nad svým životem.

    Paní moje slova vyloženě hltala, smála se, že to ani domů nedoveze. :D A dovezla, psala mi, že si vše sepisuje a tady je její poděkování:

     "Hani děkuji za posunutí. Došlo mi, že musím sama,že to co se doma děje nás má posunout k duchovní cestě, že si tím vyčistíme určité věci pro tento i další životy, vše
muselo být,my tím vlastně dostali šanci."

     Jsme šťastná, za její díky a na fotce je krásný dárek, který dělala sama, ještě dala krásné přáníčko psané od srdíčka. Teď je sebevědomá žena, která ví, co chce.

     Přeji všem, aby našli svou sílu v sobě. Pokud budete chtít pomoci, tak se mi ozvěte.


Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky