Máte omezující přesvědčení?

23.08.2017

     Včera, když jsem se dostala do klidu a začala jsem přemýšlet nad svým životem a  naskočilo mi jedno omezující přesvědčení, máte i Vy omezující přesvědčení? Asi se ptáte, co to je a jak poznám, že ho mám?

     Je to vlastní přesvědčení o tom, že něco nezvládnu, nedokážu. Pravda je však jiná, každý člověk zvládne, to co chce!

    A jak se toho omezení zbavit? Zeptejte se sami sebe nahlas: "Kde je, kde se nachází to moje přesvědčení, že ... . Ukažte na to místo rukou. To mé poslední neužitečné přesvědčení bylo ve spáncích. Teď se sebe zeptejte, jestli se ho chcete zbavit. Pokud je odpověď ano, tak to je super. A jestli je ta odpověď ne, tak se sebe zeptejte: " Co mi dává pozitivního toto neužitečné přesvědčení? K čemu je mi dobré?" Většinou je odpověď, že to není k ničemu dobré. Když je to tato odpověď, tak se zeptejte sebe: "A proč si chceš nechat své neužitečné přesvědčení?" Až přijde odpověď ve smyslu, že se ho zbavíte, tak jste se dostali na stejnou úroveň jako, když byla odpověď ano.

     "A co udělám s tím omezujícím přesvědčením?" To co Vás napadne první, je vždy správně a udělejte to, vizualizujte si, jak to vykonáváte, ať je to cokoliv. Použijte k tomu i ruce, třeba si můžete to místo hladit. Fyzický kontakt je důležitý.

     "Čím nahradíme to prázdné místo?" Máte určitě představu, co chcete dosáhnout, po čem toužíte, co se Vám líbí, že je to tak? Tak to tam dejte, zase si promítněte obrázek, jak to tam dáváte, udělejte rukou pohyb, která neco drží k tomu místu a dejte to tam.

    Přeji Vám úspěšné dny a pokud si nevíte rady, pak Vám ráda pomohu.


Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky