Láska

24.03.2020

    Dneska jsem se rozhodla, že vyrazím na procházku dobít baterky, i když teď ven chodím jen do práce a z práce nebo nakoupit. Dneska jsem udělala vyjímku, silně mě to táhlo do přírody. Bylo to naprosto úžasný. Posuďte sami.

    Když jsem lezla dolů, tak jsem se opřela o borovici. Cítila jsem z ní čistou nekonečnou lásku. Pak už jsem si jen užívala ten úžasný pocit, všude je láska... A hlas, který se mě ptal: "Proč nás lidi kácí?" "Co je to za divná rychle běžící zvířata a co ti podivní ptáci?" Musela jsem se jim omluvit, protože jsem jim to neuměla vysvětlit. A taky jsem si chtěla užít tu pro mě vzácnou chvíli.

                      Tato fotka je z nedalekého městečka Počátky.

   A tyto fotky jsem pořídila před skoro dvěma týdny u mamky, se kterou jsme se byly projít.

                                  A další fotky jsou z její zahrádky.

                     Doufám, že jsem vám udělala taky hezčí den.

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky