Kostlivec ve skříni

24.08.2021

     Už delší dobu jsem nic nenapsala. Asi to bude, protože jsem bojovala se svými kostlivci ve skříni. A co si budeme vykládat, kdo z nás je nemá, že?

     Nedávno jsem se sblížila s jedním kolegou. Skoro 4 roky jsem okolo sebe chodili a měli jsme pocit, že si my dva nemáme co říct. Pak přišla situace, kdy jsme zjistili, že máme společnou vášeň. Oba nás baví duchovno a vše kolem toho. Jsem za to neskonale vděčná! Ukazuje mi, kde se můžu zlepšit a když se mi nechce, tak mě do toho postrčí a já si díky němu uvědomím, že mě to vlastně baví. :D Doufám, že i já jemu něčím pomáhám.

     Když u mě byl naposledy, tak mi ukázal, že jsem nad svým kostlivcem nevyhrála, jen jsem ho zavřela zpět do skříně. A ten strašák na mě vybafl vždy v ten pro mě nejnevhodnější okamžik. Snadno se dostávám do transu a díky tomuto kamarádovi ještě rychleji. Když jsem byla v transu, tak jsem si představila opravdu hodně směšnou scénku. Takže jsem svému kostlivci nasadila šaškovskou čepici. Nejen že to funguje i na jiné situace, ale vyzkoušela si to i moje dcera, která se smála a pak mi psala, že jí je lépe. 

    Jsem za to vděčná. Děkuji, děkuji, děkuji!

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky