Jste šťastní?

09.09.2017

     Tato myšlenka mně napadla po té, co jsem čekala na zpřístupnění jednoho úžasného kurzu.

     Když jsem ve své mysli tvořila myšlenkami svůj vysněný život, malovala jsem si jej na papír, nebo četla knížku, tak jsem byla nadšená, smívala jsem se a byla šťastná. 

     Pak jsem si nasadila do hlavy, že abych pořád nečetla, tak budu "relaxovat" u nějaké hry, tak jsem si nějakou "logickou" našla na internetu.

     Po nějaké době hraní této hry, jsem si uvědomila, že se mi vrátila moje špatná nálada.

    Tak jsem milou hru zavřela a vzala si do rukou svůj sen na papíře ztvárněném a začala si prohlížet malůvky a číst své poznámky. Nálada se mi okamžitě zlepšila.

     Možná Vám vyvstane myšlenka: "A jak je to možné?"

     Jednoduše, když něco děláte, co Vás baví, jakou máte náladu? Jste nadšení, šťastní, spokojení, nebo něco jiného?

     A jaký máte pocit, když "zabíjíte" čas hraním her, nebo sledováním nějakých
filmů?

     Možná jste jen znudění. A co pro změnu k lepšímu můžete udělat?

     Stačí chtít změnu, vypnout počítač nebo televizi. Vzít si do ruky tužku a papír a začít si psát, co Vás baví a co ne na tom, čím trávíte svůj čas.

     Na druhou stranu papíru si napište své koníčky, co Vás baví, nebo Vás naplňuje.

     Důležité je,abyste to dělali sami pro sebe a nikomu tím neubližovali.

    Pokud chcete změnu a nevíte si rady, tak mně neváhejte kontaktovat.


Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky