Co zaseješ, to sklidíš

10.10.2019

    Dneska jsem si utvrdila toto rčení, jak je pravdivé. 

Měla jsem teď celkem hoňku, tak jsem si nestihla upéct svůj chlebík. Šla jsem do obchodu, abych si koupila aspoň malý chleba nebo půlku "velkého" (když upeču svůj, tak má 2 kila :D), abych vydržela do dalšího pečení toho svého mňamózního. Snědla jsem pouze patičku z toho koupeného a měla jsem pocit znechucení, rozmrzelosti bez zjevného důvodu, když jsem si to uvědomila, tak jsem jej zharmonizovala a zas to bylo dobrý.

   Dneska jsem si utrhla dvě zralá rajčátka, která mi vyrostla doma na okně a jednu kedlubničku. Nikdy jsem nic lepšího nejedla, než to co vyrostlo doma. Hned po snědení se ve mě rozlil pocit blaženosti a klidu. 

   Je to, protože těm rostlinkám dávám svou lásku, mluvím na ně. Říkám jim, že jsou úžasný bytosti.

    Stejně tak by to mělo být, i když tvoříme něco materiálního a je jedno, jestli někdo peče, vaří, plete, opravuje stroje, zedničí nebo cokoliv jiného, ta informace a láska, kterou do toho dáme, se nám vrátí zpět!!!

   Přeji každému hodně lásky a pohody!

Haniččino léčitelství, tel. 723 756806
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky